אחוזת יערות הכרמל

אחוזת יערות הכרמל

בואכם אחוזת יערות הכרמל, תחושה של שלווה מתפשטת לאיטה בכל הגוף, הולכת ומתרחבת ומחלחלת בעקשנות חיננית גם לנשמה. הכול מסביב ירוק, השקט מהפנט ומסב תחושת רוגע פנימית עמוקה, והאוויר שממלא את הריאות מלא בהבטחה של חיים וחוויות, שמחה, קבלה ובריאות. מלון ייחודי המוקף ביער הכרמל על שביליו הציוריים ונופיו הנוסכים שלווה בכל פינה, מזמין אתכם להיכנס לתוך עולם של בריאות ועוצמה, התחדשות ורענון המערכות כולן – של הגוף והנפש כאחד.

במלון אחוזת יערות הכרמל לא מתפשרים על איכות, וכמקום ששם על דיגלו את עולם הבריאות וניקיון הגוף, הוא מכיל את כל מה שדרוש בשביל לבלות חופשה שתמשיך להדהד איתכם גם הרבה מאוד זמן אחרי שסיימתם את שהותכם בין כתליו. במלון, האחוזה או מרכז ההבראה הזה תוכלו לפגוש את מיטב המנחים והמרצים, מומחים ישראלים ומחוץ-לארץ, אנשים עם שם בינלאומי אשר מובילים בתחומם, מפרסמים ספרים, מאמרים, ומעבירים סדנאות לפרנסתם בצורה מקצועית ומלאת השראה. האחוזה מארחת רק את חוד החנית ששל יודעי הדבר בכל הנוגע לענייני בריאות הגוף, ניקיון הגוף, שימור החיים והוויטאליות וייצור אורח חיים בריא ונכון למען שמירה על הבריאות, שמירה על איכות החיים והארכת החיים למקסימום האפשרי תוך שימור בלתי מתפשר על האיכות.

יערות הכרמל

יערות הכרמל

אחוזת יערות הכרמל – אוכל ומיצים

בזמן שהותכם באחת הסדנאות במלון תיפגשו פנים מול פנים עם ידע מתקדם תוך ביצוע פרקטי ומיידי של הנושאים איתם תיפגשו. באם מדובר בסדנאות של צום מיצים בו הגוף מתנקה ממשקעים ומלכלוך שהצטבר עם הזמן עמוק בתוכנו, או אם בסדנא הכוללת הסברים על הקשר בין גוף לנפש, אכילה נכונה ועיסויים, כל המתקנים במקום נועדו לשרת את הצורך והמטרה העליונים – חווית ההתחדשות וההבראה של האורחים והמבקרים, תוך מתם האפשרות למיצוי מוחלט ומלא של ההזדמנות היקרה הזו שניתנת לאורחים – הזדמנות ללמוד ולהתפתח ולחוות תיקון ושיפור בכל המדדים בחייהם. כל מי שמגיע לביקור במלון אחוזת יערות הכרמל יוצא נשכר, בריא יותר, חזק יותר, רענן יותר, מלא יותר ברוח חיים, מוטיבציה וכוחות אדירים. לא לחינם נכתבו, ועודן נכתבות עשרות כתבות ומאמרים רבים על הקסם שבאחוזה, האפשרויות האדירות אשר לא תמצאו בריכוז שכזה בשום מקום אחר. באמת, פנינה בלב יער, מקלט לכל מי שרוצה להבריא, להתחדש ולחגוג את החיים.

אחוזת יערות הכרמל ממתינה לכם

עם חדרים מפנקים בשלל גדלים וצורות, מתקנים רבים ברמה הגבוהה ביותר, ספא מקומי ואיכותי שעוצב בקפידה רבה בכדי לאפשר הבראה וריפוי, בנייה והתחדשות, ועוד הרבה מאוד פינוקים שמגיעים מסביב, מלון יערות הכרמל הנו הבחירה הנכונה לכל מי שרוצה לקבל ערך מוסף מהחופשה שלו, ערך עמוק שיישאר איתו לתמיד. לא מדובר במלון תעשייתי, מכונת תיירים משומנת היטב שנועדה לנער אתכם ולשחרר אתכם, אלא במקום רך, מקבל, מכיל ומעצב, מקום שתומך ונותן את כל מה שצריך כדי להמשיך לטפס לשיאים חדשים של עונג ורווחה, קבלה ושמחה – בית מרפא אמיתי שמאפשר לכם לקבל חופשה יוצאת דופן בכל קנה מידה. אתם מוזמנים לסייר במשך היום בין זרועותיו המחבקות של יער הכרמל ולקבל מהטבע הפראי את האנרגיה החייתית שלו, ולחזור להתרווח בין כתלי המלון שם תקבלו את העיסויים והטיפולים ברמה הגבוהה ביותר בישראל (ובעולם כולו – שמה של האחוזה יצא גם לחו"ל). מבקרי המלון זוכים לקבל הרבה מעבר לחדר לישון בו ובריכה לשחות בה, הרבה מעבר, שכן למרות היותה מלון ובית הארחה, האחוזה נבנתה ומתוחזקת כבית מרפא לכל דבר, מקום שנועד לתת למבקרים בו את הערך המוסף – והרבה ממנו. מצפים לראותכם באים ומאפשרים לעצמכם לקבל במלון אחוזת יערות הכרמל.

 

פורסם בקטגוריה יערות הכרמל. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.